Вправи
для покращення темпу читання слабших учнів
1. Багаторазове читання
скоромовкою, парами, у два голоси, з простукуванням, з однієї книжки трьох
рядків з переходом до читання 5 - 10 рядків невідомого тексту. З розвитком
навички швидкого читання вправа ускладнюється. Читання в парі замінюється
індивідуальним багаторазовим читанням трьох рядків з простукуванням і дальшим
переходом до читання половини сторінки тексту.
2. Читання в парі.
Один учень
читає, інший слухає, аналізує якість читання товариша, допущені помилки.
3. Читання хором.
Учні
намагаються читати з певною швидкістю, щоб не відстати від товаришів. Учні, які
володіють кращою технікою читання, мають можливість звернути більше уваги на
виразність свого читання.
4. Читання скоромовкою.
Певну частину
тексту учні читають скоромовкою (дуже швидко), але добре запам′ятовуючи та
відтворюючи зміст прочитаного.
5. Читання «Вовк та Заєць».
Читають два
учні. Перший прочитує речення з певною швидкістю, інший читає теж саме речення,
«доганяючи» за швидкістю першого.
6. Читання «Причеп»
Робота в парах.
Перший рядок вірша читають учні першої парти, другий рядок – першої і другої
парти, третій рядок – першої, другої і третьої парти.
7. Читання «Драбинка». Учні читають парами по рядах. Спочатку вгору, а потім
повертаються назад.
Немає коментарів:
Дописати коментар